Monday, August 6, 2012

Saya takot jarom..

Selamat pagi.. pagi yang tak berapa nak selesa... hidung tak selesa.. kepala tak selesa... tekak tak selesa.. badan tak selesa.. semua-lah tak selesa... tekak ni gatal betol... kalau aku dapat kayu yang buat garu belakang badan tu, dah ku garu tekak aku... naseb baek takde assembly pagi ni... hmm kalau aku ikotkan hati ni... nak je aku guling-guling kat atas lantai opis ni... sampai boss aku kata "terok beno budak ni... kasik dia cuti je le..." haaa kalau camtu baru aku stop guling... hikhik (ngade-ngade siket dgn boss tak salah)

lagi membuat aku bengang sesangat ni... aku yang tak sedap badan... kakak aku pulak yang MC ni... ape ni weh sheda! bangon la weh pegi kerja jugak... (goncang badan beliau)

tapi kalau hamek MC ni.. kompem-kompem jumpa doktor lagi... kompem-kompem dapat jarom lagi... weh doktor ni lemak pulak... asal saket je kena inject... asal inject je saket... parah-lah weh.. bak meh aku try kat badan kau siket... nanges tak nanges...

"adek demam ka? masok bilik satu kali inject.. depan baek punyaa.." waklu! puihhhh... depan je baek... belakang??

apa-apa pon.. yang saket tu aku.. korang-korang yang sihat... jangan pulak tak puasa... selamat berpuasa semua!


nota lutut : mujurlah harini tak jadi nak makan ais-krim...

4 comments:

acik said...

"adek demam ka? masok bilik satu kali inject.. depan baek punyaa.." waklu! puihhhh... depan je baek... belakang??

hahahaha depan baek punya? hahahaha
amboi terkedu den...!

Wanda Azahar said...

doktor singh tu yg cakap gitu... hahaha

Anonymous said...

keyh, dah tau kelemahan ko! hahahah (ketawa iras shaiton)

Wanda Azahar said...

perghhh ade yg terlepas bulan2 pose ni... ish ish ish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...