Tuesday, August 7, 2012

One Man with Camera

Nak ni..! nak ni...! Sape buleh belikan Lomo camera utk aku... sila goyang ibu jari kaki. uuuissshh ramai-nya yang nak belikan ni... tiiiihehehe baik sungguh hati mika... jasa baik korang akan ku kenang... mahal dok nak beli sendiri... kalau orang belikan tak-lah rasa mahal sangat... hahaha anyway, harganya is around RM200-500... macam best tau... cer tengok ni...



(click Incek. Lomo for more details)

Di bawah ni pula hasil gambar-nya... tapi ni bukan ori dari  Incek Lomo laaa... ni dari Lomo Android App.... Maap gambar tak menarik sangat... nak test-test jeee....

 
Iftar yesterday

 
my work station (today)

Gojes tak? tiiiihehehe... actually akan ku beli juge nanti... guna duet sendiri... jangan risau-lah.. lu ingat wa kaki paw ke...

nota lutut :  sila tinggalkan num fon pada sape-sape yg terasa nak belikan utk aku...

4 comments:

Anonymous said...

Nak jugak weh nak jugak!

Wanda Azahar said...

menarik kan weh... ade org cakap tak menarik dok kamera aku.. geram betol aku laaa... >.<

sarah said...

i have one kind, tapi dia jenis holga..nice pic tho.

Wanda Azahar said...

haaa yg holga pon okay aku tgok hasil pic die... jenis diana F okay tak? Fisheye kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...