Monday, August 6, 2012

Minggu depan raya dah weh...

Pejam celik pejam celik... dah nak dekat raya dah... patot-lah tak sedap badan... ha ha apakah?

macam mana ni... baju raya tak beli lagi... kuih raya tak buat lagi... langsir raya... pakai tahon lepas-lepas punya aje-lah... tak usah membazir... duet raya kompem kuranglah... dah besar-lah katakan... weh badan je nampak cam dah besar... di dalam aku masih kanak-kanak... tak kira nak duet raya jugak... takleh jadi ni.. beliau-beliau yg nak bagi duet raya kat aku bukan baca pun blog aku ni... kena cakap face-to-face gini... ha ha

raya ni agak-agak ada orang claim duet raya kat aku tak?? huu naseb baek aku ada sorang je adek sepupu... anak sedara?? err ha ha Insya'allah ada... 

Seronok-lah kalau dah nak raya ni... semua orang tak sabar nak balik kampung halaman... aku dok kat halaman rumah sendiri je laaa... ada halaman ke?? tahun ni, seperti tahun-tahun biasa-nya aku raya kat rumah sendiri je... sedara-mara yang turon berkunjung ke rumah aku... tok nenek takde dah... rumah aku jadi tumpuan... 

Tapi ada juga yang memeningkan siket ni... dengar kata adik aku nak soping kat JPO... kontang poket aku mak oiii... demand tinggi-lah adik aku ni... Johor Pandan Outlet sudah... takyah nak premium sangat...!

Maka yang tengah nak buat persiapan raya tu... berseronoklah... nikmati aura aidilfitri yang makin dekat... jaga diri elok-elok... ingat-lah pada orang tersayang... yang drive tu, drive carefully... jangan pulak sedap ingat orang tersayang... diri-sendiri  drive ke longkang... ha ha

So, then daaaaa! (lambai tangan ala ratu cantik)

2 comments:

Anonymous said...

awainya dah sampaikan pesanan khidmat masyarakat :O

Wanda Azahar said...

semangat raye tu mesti kene ade weh.. ahhahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...