Friday, August 10, 2012

Berbuka Puasa bersama bebeh

Semalam aku berbuka puasa dengan bebeh-bebeh tersayang... kak mila, kak rorosh dengan keciq... Oleh kerana last minute discussion... kami hanya makan di Johny's Restaurant Jusco Taman U saja... okeh la tu kan... sedap memang sedap... tapi aku nak nasik jugak... takpon makanan yang berat siket... lapar weh tengah malam... tidur tak nyenyak... walaupun aku ni jenis tak makan banyak... tapi perot aku ni jenis cepat lapar... 

Dah tu semalam kak mila asek nak marah aku... sebab kerja aku asek hamek gambar je.. ha ha.. manakala beliau dan yg lain meng-steamboatkan makanan-makanan tersebut...  walaubagaimanapun beliau tetap pose cun-cun gitu setiap kali aku nak hamek gambar beliau... cehhh! 

So then, let's enjoy the picca...

 Biasa-lah.. lepas dengar azan maghrib... minom air 2,3 tegok..
pastu sap kok lu... makan kemudian...

steamboat bebeh

 
keciq, rorosh (tudung biru), nur mila maisarah (nama penuh beliau)
nampak tak kak mila tetap pose, kalau aku hamek gambar beliau... kahkahkah


nota lutut : laen kali makan pulak laen lah weh !! tak puas dok...

4 comments:

BERT said...

wahh kemain lagi berbuka dengan bebeh2nya bersama stimbot huhu...lame tak mamam stimbot neh ...



psttt wanda... nak pesan tp jangan mara ye.. sy suka la baca entry wanda ni.. besstt... tapi tang komen tu susah nmpak plak tang verification.. rabun sy ni haha.. kene terai banyak kali.. wanda dengan bessnya boleh setting kat bahagian comment.. leh remove verification.. tq.. hepi blogging :))

Wanda Azahar said...

oh ye?? nanti wanda buat... terima kasih tau.. hehehe

Anonymous said...

tahniah dapat berbuka sesama :)

Wanda Azahar said...

patotnye ko pon join sekaki weh... huhu takpe la... nanti bebile pon buleh makan luar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...