Tuesday, July 31, 2012

try test.. one two three

Sebenarnya rakan-rakan (pasai pa skema semacam ni).. ehem! actually aku teringin nak pakai kamera best-best... tapi tulah, rezeki belom turon dari langit kan...

nak kata aku ada fon memahal tu takde laa.. belom sampai waktunya lagi... tapi lepaslah juga fon aku nak download applications yg best-best... so, bagi memuaskan hati aku ni.. aku telah men-download beberapa applications yg bersangkut-paut dengan kamera... hehehe dan hasilnya...

 
Camera 360 + InstaFrame
  
gambar pertama aku gabungkan 2 applications sekali gus... aku tak le terror bab-bab hamek gambar ni.. tapi takpe laa, asal hati aku puas...
 
 
normal camera + InstaFrame

gambar kedua aku guna gambar yg sedia ada dalam fon aku... di hamek menggunakan normal kamera.. alaaa yg bulat kat belakang fon tu... pastu gabungkan semua gambar-gambar tersebut menggunakan InstaFrame... mudah bukan?


 
 Instagram

gambar ketiga Gambar ni dah lama.. masa mula-mula aku download instagram lagi... ada orang kata instagram ni biasa je... tak best pon.. aku pon rasa biasa-biasa jugak instagram ni... tapi okay la daripada takde.. dari gambar tu pucat je.. warna tak menarik.. sekurang-kurangnya, ia mencantikkan gambar... lainlah kalau kita ni memang pandai hamek gambar... tonggang terbalik mana gambar tu kita hamek... orang tetap kata... "pandai wanda hamek gambar... UNIK" (saja aku guna nama aku, sape lagi nak puji kalau tak diri-sendiri) 

yelah aku kan tak pandai hamek gambar sangat... tetibe touching sendiri.. hahaha well, I here just wanna share what I am interested in... thats all..

nota lutut : tengah pokai ni.. guna kamera fon je leee... better what...

7 comments:

maia farida said...
This comment has been removed by the author.
NURSAFINAZ BINTI JOHANI said...

xde kamera mahal pun, jnji ade gambor cantik. kire ok la tu, dari xde...
huhuhu

Wanda Azahar said...

ye betol tu... pepatah ada mengatakan.. biar pape asal bergaye... hehehe

acik said...

papa laa sangat hahaha

Wanda Azahar said...

acik: cettt!! budak ni tau.. haku laaa...

sarah said...

perghhh android boleyh la`

Wanda Azahar said...

android murah.. bukan yg mahal pon.. takpe2 nanti kite bli fon mahal sesame ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...