Monday, July 9, 2012

Kotak Muzik

Event: Kotak Muzik
Venue: Dataran Bandaraya Johor Bahru
Description: Outdoor Underground Band Gigs
Artist: Fahrin, Shila Amzah, PESAWAT, STATIK and MEDINEE
Non-artist: Teens Joho, Kak rorosh, Kak Mila, Aku
Objective: encouraged teens and people to ride a bus for saving environment.


 

Enjoy babe! release tension. Dapat jumpa Abg Fahrin sekejap sebelum patah seribu. Time-time tu la Fahrin nak ada emergency call and nak kena balik tinggalkan event. Kecewa aku dengan cikgu airil. But it's okay, maybe dia ade kerja lebih penting harus diselesaikan. Biaq pi lah. Aku dapat cinta baru sudah lepas tu.

Walaubagaimanapun, Congrats kat dorg sanggup naik bas dari 3 tempat (Fahrin: Taman U, Shila Amzah: Ulu Tiram, PESAWAT: Kulaijaya) sambil perform dalam bas melayan peminat. Aku patotnya naik bas lah. haihhh  =.="

Layan gigs kekadang pon syioookk apa. Dengan kak rorosh yg suka dudok dekat dengan stage, and kak mila yang nak duduk jaoh dengan stage sebab dekat sangat dengan stage buleh bingit telinga. Aku mana-mana pun buleh. Duduk jaoh pun bagos, duduk dekat pun layan. Last-last duduk jugak kami paling depan dengan stage. HAHA!

Maka layanlah kami. syiooookkk!!

nota lutut: kesian cek nana namot sakit, next time ek na ek...

2 comments:

Anonymous said...

bila ni seyh? =.=

Wanda Azahar said...

ari yg kau pegi driving tu..tak silap aku la..sabtu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...