Friday, July 6, 2012

Makin hampir


Merujuk kepada kalendar di atas, nombor "6" dikuningkan adalah tarikh hari ni 6 July 2012.Yang hijau lepas tu dibulatkan dengan bulatan merah tu pulak nombor 20. Kenapa dihijaukan? Dah tu dibulatkan dengan bulatan merah pulak?

20 July 2012 adalah tarikh akhir aku bertugas sebagai pelajar praktikal juga selaku pekerja sementara di UTMSPACE. Jarak dari nombor 6 ke 20 tu, adalah lebih kurang 2 minggu macam tu. hmm...

Aku dah mula suka dan selesa bekerja. Entahlah singkat sangat 2 bulan waktu praktikal. Ye aku memang suka duduk rumah. Tapi aku lebih prefer bekerja then balik rumah. (mestilah nak tidur mana aku memalam). Mungkin bekerja buat aku lebih menghirup udara luar, dari aku terperuk duduk rumah.

 Aku fikir-fikir balik, apalah UNITEN ni bagi aku masa 2 bulan je praktikal. Kalau aku tak diserap masuk, tak pasal-pasal aku kena cari kerja lain. 2 bulan tu ada dia fikir tak, yg budak-budak praktikal ni sempat belajar ke tak. Aku tak merasa experience pape pon!

So then, aku sedang membayangkan hidup aku lepas praktikal. Penganggur terhormat ke aku? 


nota lutut: Aku rasa perhubungan yang sekejap lagi mudah terasa rindu.sunyi nya.

2 comments:

Anonymous said...

kejap je kan wanda dah nak dua bulan...

Wanda Azahar said...

tu la..baru nak berkawan weh..dok uma boring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...