Tuesday, July 24, 2012

Before sleep

gambar ini telah di-tacap sesiket. bio nampak lebih hidop la gitu.


Finally berkat kesabaran aku (sabar ke?)... dapat juga aku merasa... sob sob terharu dan gembira... kenyang perut makan burger bakar free... lupa dah agenda bulan puasa aku... (sila lihat ini jika rajin : Ramadhan Nur Kareem) macam-macam betol dugaan ni ye... saje je tau... buat selera makan aku tergugat... hahaha...  so then, thank you babe... hehehe... kenyang Alhamdulillah...

anyway, esok aku akan ke Muadzam Shah... mungkin dalam beberapa hari ni aku takkan update blog aku (ade sape kesah ke?)... takpelah... saje malam ni post satu entry untuk aku share kegembiraan aku makan burger bakar plus esok pon aku nak berjalan... hilangkan stress... sambil berjumpa dengan ex-haosmate aku dedulu... alang-alang aku turon muadzam untuk menghantar report Intern aku... apa salah aku lepak beberapa hari dengan beliau-beliau semua...

maka sebagai penutup, tunggukan entry-entry dari aku lepas pulang dari muadzam shah nanti... (kalau ada yg nak tunggu lah) Bagi yang nak bercuti/berjalan semasa bulan puasa ni... nak jalan, jalan lah...puasa tetap puasa... jangan bagi alasan penat berjalan pulok... eceh!

Selamat berpuasa ye... daaaaaa! (lambai tangan ala ratu cantik)


nota lutut:  everyone has a song in their playlist which they always skip, but never delete. Good Night !!

2 comments:

Anonymous said...

untunglahhhhhhhh

Wanda Azahar said...

aku dah balik ni...maaf takde souvenier...muadzam je pongggg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...