Friday, July 20, 2012

Ramadhan Nur Kareem

Salam Ramadhan... Bulan penuh hikmah... Bulan penuh makna.. serta penuh dengan keberkatan... Selamat berpuasa kepada para bloggers juga blogwalkers yang beragama islam... Ramadhan Nur Kareem, bulan berganda.. setiap kebaikan dilakukan dibalas dengan ganjaran berganda... Bulan kesucian... bulan bersihkan diri dari kesilapan...



Maaf gambar di atas burok yg teramat.. aku tak pandai sangat nak lukis pakai paint ni... saja cuba-cuba... gatal tangan... aku tengok ramai je skrg ni yg pandai melukis pakai paint... apa salahnya aku try kelebihan aku pulak... at least aku nampak jugak mana kaki mana tangan... walaupun eeeuuww...

Apa maksud gambar aku tu? Yelah tu yang menggelembung tu perot aku lah tu... tak nampak ke "perot wanda"... itulah salah satu sebab aku suka berpuasa ni... selain dari makna sebenar berpuasa tu... aku ingin kurangkan berat badan... dengan berat badan aku sekarang ni, sangatlah tidak memuaskan hati ku... aku harap dengan datangnya bulan puasa ni aku dapat lah kurangkan sikit walau sekilo dua... 

Lagi sekali... salam ramadhan al-mubarak... kurangkan kesilapan... banyakkan amalan... insya'allah


nota lutut: tak berbakat langsung aku ni...

2 comments:

Anonymous said...

cute nya awak lukis :)

Wanda Azahar said...

cute?? segan doh sebenarnye lukisan aku ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...