Thursday, July 19, 2012

Rezeki tengah hari

Rezeki pepagi tadi elok je dapat itu ini.... Tengah hari ni baru rasa nak makan nasi kukus kat Medan taman U...  Daaa hujan... kelaparanlah aku sementara tunggu waktu balik kerja petang nanti. 

Dandan tu pulak cek anom update blog dia pasal burger bakar. Berkedidi tekak aku...  Dah lama aku nak search pasal burger bakar kat JB ni. Semalam baru aku tau kat Taman Impian Emas ada satu, kat depan Giant Bukit Indah pon ada satu. Bila-bila free nanti buleh pergi makan.

Burger Bakar Impian Emas
Bukan main lagi aku tengok burger ni berposing maut.

Berkriut dah perot aku ni... Kak Nurul (akak tempat kerja aku) kata ada orang pergi Medan. Syukur Alhamdulillah. Buleh pesan nasi kukus. Rezeki rezeki... terima kasih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...