Monday, July 30, 2012

2 bulan kemudian... MS.

Lebih kurang 2 bulan gitu aku tinggalkan Muadzam Shah... Tempat menyimpan suka-duka... Pernah dulu aku tak pernah suka duduk di Muadzam Shah... Bandar Cowboy orang kata... Apa semua takde... Shopping complex... Cinema... KFC... pizza hut... Bandar mati... . Buleh dikatakan every weekend semua orang balik kampung halaman masing-masing... takpun turun Kuantan... Takde siapa nak duduk situ... Muadzam lifeless, just jungle... plus dengan situasi stress kampus dan orang-orangnya.. tidakkkkk!

Nak di jadikan cerita... minggu lepas aku berkunjung ke Muadzam Shah untuk hantar report intern ku... Sambil-sambil tu ketemu sama haosmet-haosmet lama ku... and kengkawan uniten (tak suma)... 


bantal baring biru tu aku bawak dari rumah... walaupun beliau-beliau ni dah sediakan bantal untuk aku... aku lebih suka bantal aku... tapi itu bukan bantal busuk ye... itu bantal baring...


dalam gambar tersebut, aliaa dan meema... haosmet tersayang... jumpa juga aku dengan kengkawan lain... tapi tak ler suma yg aku jumpa perlu bergambar... sawan ke hape... kalau gitu pakcik foodcourt... makcik bazaar.. pon aku kena hamek gambar... buat kenangan... so, no need okay...

Muadzam Shah banyak perubahan sekarang ni... yang penting perubahan pertama yg aku bangga siket.. MUADZAM SHAH GOT COOLBLOG... dan dengar kata nak ada KFC jugak... see, muadzam shah buleh berubah... dah takde hutan lagi... dah banyak bangunan baru yg dibina... Lepas ni, Muadzam Shah takkan buleh diperkotak-katikkan lagi... Muadzam Shah dalam proses membangun... Maknanya, one day... everything will be there... insya'Allah...

Anyway, aku sangat bangga sebab pernah duduk di situ... pengalaman duduk di perantauan... Lepas ni tak tau lagi bila aku nak ke situ... So thank you lah Muadzam Shah... I'll be missing that place much much...


nota lutut: lepas ni pegi bercuti ke pantai timur... buleh singgah muadzam shah...

2 comments:

Miss Yaty said...

nice sharing...

samalah ngn sy dulu mse studi kt jengka..memang tak suka...tak bes kononnye sebab hutan ke keliling..then lpas knl kwn2 mmg sdey gle nk tglkan jgke..byk kenangan manis n pahit kt sna..

:)

Wanda Azahar said...

tu la.. bila ade yg rapat gn kite.. memang syg nak tinggalkan.. kalau tak masa mula2 tu sampai nanges2 nak balik.. hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...