Wednesday, October 24, 2012

yang terpaling ikhlas.

perihal kelmarin sudah selesai... Alhamdulillah... aku ni yang cepat panik bila berdepan dengan masalah begitu.. bukan apa, aku memang takut bila berdepan dengan masalah yang bernama "duit"... kalau setakat singget dua aku bole tenang... inikan pula beratus... kesilapan staff lain adalah kesilapan aku juga...  takpelah.. hikmah-nya aku pelajari... insya'Allah lepas ni takkan berlaku lagi... amin...

hari ni aku sangat-lah penat... kerja full dari pagi sampai malam... macam nak putus kaki aku... customer suam-suam kuku pulak hari ni... tapi tak bole nak relax jugak... sebab kerja aku memang tak dibenarkan duduk... 

tapi kepenatan aku terubat bila dekat pukul 10 malam tadi... ada seorang pelanggan lelaki mendukung seorang baby... belum setahun umur-nya... mungkin 3,4 bulan kot... sambil aku melayan si ayah yang bertanyakan harga sehelai jeans... baby tu tersenyum luas kepada aku... luas sangat... wah! perasaan apa yang aku rasa ni?? hilang penat... leganya hati... ikhlasnya senyuman awak, sayang... aku membalas senyuman dia... harap dia turut rasa keikhlasan aku... makin luas senyuman di-beri... Ya Allah... sejuknya hati... terima kasih kerana singgah... awak hiburkan hati kakak... kakak doakan awak jadi anak yang baik... amin =)


di-antara senyuman yg terpaling ikhlas..
qhalish (anak abang sepupu-ku)
lapang dada... tenang hati...


5 comments:

sarah said...

aik tak sabar nak ada baby sendiri ke?

akoo said...

heee comelnyee ~ =D

Wanda Azahar said...

sarah: belom masenye.. aku nak kempiskan perot..ko nak soh aku kembong perot pulak..


akoo: comelkan.. dia bantot je.. haha geram!

Anonymous said...

awak auntie. sekian.

Wanda Azahar said...

anom: bukan auntie... aku soh dia panggil aku tanter.. kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...