Wednesday, October 10, 2012

Sah !

melalui email hari tu, pihak Uniten meminta aku semak status untuk hari konvo aku... kata-nya hari ni lah (10 Oktober)... aku fikir aku nak semak bila dah siang nanti je... alih-alih bila aku tengok kawan-kawan Uniten dah update fesebuk beliau dengan riang sekali... mengatakan tarikh untuk hari konvo dah pun di-tetapkan... aku mula tak sabar... cepat-cepat pergi semak...

akhirnya... dah confirm dah pon... tak sabarnya nak tunggu tarikh ni... punya-lah kecoh haritu kawan-kawan kata kami konvo tahun depan... pulak daa.. ini dah kurang dari sebulan je nih... seronoknya la haiii... hari yang ditunggu-tunggu akan tiba... penat-lelah aku selama 4 tahun... sampai ke penghujung... segulung kertas menjadi kebanggaan keluarga tercinta... menandakan aku sebagai graduan sarjana muda telah menamatkan pelajaran dengan gemilang sekali...

dan dan tu jugak, aku update blog... bukan nak menunjuk ke apa, saja nak kongsi perasaan gembira aku pada semua... tak salahkan.. perkara baik.. ecewah! he he he

Alhamdulillah... ini-lah hadiah untuk emak dan ayah... 


nota lutut : terima kasih Mara.. tanpa-mu, susahlah aku selama ni... nanti aku bayar balik duit kau ek...janji tetap janji.. janji di-capati...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...