Wednesday, October 10, 2012

Setiap petang.

kebosanan

Selamat petang ! Syok-nya tengok korang-korang semua sibuk dengan kerja... jeles gitu.. takpe-takpe lagi satu, dua jam lagi dah waktu balik dah... korang mesti tengah goyang-goyang inul kan tunggu waktu habis kerja... jangan stress-stress.. buat kerja slow-slow sambil menyanyi kecil... sure tak tension punya... 

ke korang nak aku yang nyanyi-kan... alang-alang aku tengah boring takde kerja nih... ho ho ho... actually yang boring dan tension adalah aku... dok terperap je kat rumah.. takde benda nak buat... memang setiap hari aku macam gini...

lepas bangun tido tadi... makan... tengok cerita hindon.. dah tu dah dok melangok je pulak... sambil mengenang-kan cerita hindon yang menyakitkan hati aku tadi... siapa-lah tuan derektor-nya... tak bole buat cerita tu menarik sikit ke? asyik zoom in zoom out je lubang hidung pelakon-pelakon cerita tu... agaknya orang hindon ni suka buat terkejut ke... pak-kal aku takde kerja... kalau tak memang aku tak tengoklah cerita hindon nih... haihhh nasib-nasib...

nota lutut : mana nak? buat kerja ke tengok cerita hindon? 

2 comments:

Anonymous said...

Wanda! Tetiber aku rasa scary tengok gambar ko yang last tu..

Wanda Azahar said...

itu gambo suster ngesot doh...hahaha p/s:aku pon takot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...