Monday, October 8, 2012

Aduhai Isnin...

Selamat ber-hari Isnin dan Selamat pagi !

Isnin datang lagi... aku tak risau kalau isnin datang lagi.. sebab aku tak kerja... bagi aku sama saja hari isnin dgn hari-hari lain... (jangan jeles) ha ha ha... tapi bagi orang yang bekerja mesti rasa malas sangat nak pergi kerja bila menjelang hari isnin... kan kan? ke bukan? 

di-pendekkan cerita... Selamat hari isnin semua... bagi pelajar, belajar elok-elok, sunggoh-sunggoh, jangan malas-malas... bagi yang bekerja, selamat mencari rezeki.. insya'Allah kerja ikhlas rezeki berkat...  amin.. banyakkan bersabar... bagi yang tak bekerja macam aku, korang buat hape je ek? dah naik tak tau nak buat hape dah aku... ho ho ho


nota lutut : happy birthday buat rorosh.. Allah selamatkan kamu =)

1 comment:

Anonymous said...

tenkiu....monday's blues tu common, tapi insyaALLAH bukan bagi aku sebab aku hari-hari malas nak pegi keje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...