Monday, October 22, 2012

Pusing pusing pusing kepala ini...

hoi haiiii... aku tengok dah takde sape sangat yang nak singgah blog aku.. maklum-lah pada aku... seorang amatur dalam penulisan blog... he he he... (tetibe rendah diri puihhh!) hmm aku dah jarang nak update blog... aku kurang masa sekarang ni... rindu sangat zaman rajin meng-update dolu-dolu... yelah aku baru je mula kerja 3,4 hari lepas di sebuah kedai seluar jeans B.U.M di Jusco Taman Universiti... baru 2 hari bukak... sila singgahlah ye... mana yang dekat-dekat tu... ada diskaun dan promotion sampai hujung bulan ni... jangan ketinggalan!! seluar cantikkk... murah murahhhh (sempat promote)

hmmm sebenarnya aku risau dan tak bole nak tido sekarang ni... bila nak lelapkan mata je... mata, hati, dan fikiran sibuk buat kira-kira... resah gelisah sebab ada kesilapan staff lain petang tadi bila menggunakan kaunter... aku sebagai orang in-charge harus bertanggungjawab menyelesaikan masalah  tersebut... biar aku senang, beliau pon senang.. so, kami tidak akan di-marah oleh lau-pan (boss dalam bahasa cina)... maka selagi tak sampai hari besok... aku tak dapat nak tido dengan nyenyak... dan bila dah sampai besok pon aku tak dapat nak tido jugak... sebab aku kerja full day... haihhh bilalah nak besok pagi... susahnya hati aku... dah pukul 4 dah ni... dah naik pusing dah kepala aku ni... Ya Allah permudahkanlah urusan ku, lapangkanlah dada ku dan terangkanlah hati ku... amin...

anyway... aku akan cuba cari masa untuk menulis blog... bukan saja untuk berkongsi cerita... ini kerana aku suka menulis =))


nota lutut : Happy birthday Sarah baby... maafkan aku kerana lambat wish... bukan lupa tapi kerana aku sibuk mencari nafkah... untuk kau jugak... kekeke

2 comments:

Anonymous said...

tulis jangan tak tulis. aku baca je even as silent reader. tapi biasanya aku tinggalkan jejak la tanda aku dah baca :D

Wanda Azahar said...

patot aku tgok byk tapak kaki ko kat blog aku nih... hahaha anyway thank you babe.. mmuah! hadiah.. gedik tak aku?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...