Saturday, December 22, 2012

Missing something.

aku rindu saat tu... saat aku bekerja kat utmspace beberapa bulan yang lepas.. selalu je aku ada masa nak update blog.. pantang takde kerja, mesti aku ngular kejap (kekadang lama jugak aku ngular).. curi-curi nak update blog.. kadang-kadang tu ada kerja pon sempat je aku update blog... pernah jugak satu hari sampai tiga, empat entry aku update... berlambak-lambak je idea aku nak tulis... 

sekarang nih.. memang-lah aku masih menulis.. tapi dah tak sekerap dulu.. tu pon setiap kali aku nak update.. aku ibarat kekeringan idea... penulisan aku dah tak menarik perhatian bloggers dan blogwalkers...  bukan takat mereka, aku sendiri tak tertarik dengan penulisan sendiri...

macam sekarang nih la.. aku takde idea nak menulis sebenarnya.. haihhh..

hmm.. let's sing together-gether... my favourite song @ lagu sebelum tido...


nota lutut : hari-hari jusco bukak lagu nih... mungkinkah lagu ini juga lagu favourite manager jusco?

2 comments:

Anonymous said...

Manager Jusco kalau minat Judika memang takleh tahan lah. Cool gaya Sasuke. *tetibe*

Wanda Azahar said...

Ehek ehek sasuke tu lain kali bold kan <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...