Saturday, December 8, 2012

Aziera Adenan's Segmen

Kali ini aku berkesempatan men-joinkan diri dalam satu segmen.. walau tak dijemput.. tapi setelah membaca sebuah entry dari kawan aku (anom-lah siapa lagi) tentang segmen ini... ia nampak sangat menarik dan simple.. maka dengan masa yang terlebih ini, aku gunakan untuk membuat sebuah entry sekali-gus menjoinkan diri dalam segmen milik Cik Aziera Adenan . Let's get it started !

1. Nama : Wanda Azahar... nama komersial aku (lah sangat)

2. Umur : 22.. semoga wanda panjang umur..

3. Tarikh Lahir : hari ke-8 dalam bulan Februari

4. Sekolah : SMK Taman Mutiara Rini... lebih kurang 5 tahun jugak aku tinggalkan sekolah...

5. Hobi : takde yang tetap.. selalu tukar-tukar.. setakat nih suka dengar lagu... baca komik.. 

6. Bakat lain : Sempoa (style uh!)

7. Personaliti : hmmmph..

8. Warna kegemaran : merah, purple, biru dan coklat 

9. Makanan kegemaran : mak masak, sushi king (makan selagi hidop)

10. Minuman kegemaran : teh 'o' emak...

11. Nombor kegemaran : 2... everything will happen twice... pilihan bole buat 2 kali.. masok ketiga dah ke-lain.. 2 bermaksud aman.. tak caya ce-buat peace.. ada ke peace guna 1 jari, 3 jari or 4 sampai 10, huh?

12. Perkara yang paling membuat anda stress : me, myself and I... sebab aku seorang yang suka fikir berlebih-lebihan sehingga membuat diri sendiri risau dan stress... harus diubah!

13. Mood anda ketika ini : stabil... belum masuk air lagi buat masa nih...

14. Filem yang membuat anda mengalir air mata : wild romance, heartstrings, secret garden (tapi nih drama-lah, huh?), kal ho naa ho... teresak-esak uh! jangan memain...

15. Harapan masa depan : kereta, rumah, kahwin?? =O

16. Nama kawan baik anda : semua kawan aku baik dengan aku.. Alhamdulillah.. so no need to write her or his name.. 

17. status anda? [single/taken/married/etc] : married to my family

18. Apakah benda yang anda inginkan sehingga kini : benda yang belum aku miliki.. cewah!

19. Haiwan kegemaran : kura-kura 

 kura-kura saya - Lituk 

20. Luar negara yang ingin anda melancong : Korea, Japan

21. Siapakah idola anda : Ayah dan emak

22. Tempat yang paling indah pernah anda lawati : Tasik Kenyir kot...

23. Adakah anda takut pada hantu : takut tak.. seram-seram sejuk je... Allah mencipta manusia semulia-mulia makhluk... I believe of this words..

24. Siapakah orang terakhir yang telah buat anda ketawa : emak rasanya... 

25. Jika anda memiliki RM1 juta, apa yang anda akan buat dengan duit tu: spend for family dan diri sendiri... spend secara bijak... lengkapkan kekurangan tapi tidak secara berlebihan.. insya'Allah..


nota lutut : dah macam buat bio-grafi dah gaya... (terkenang zaman sekolah rendah)

8 comments:

Anonymous said...

Hahhahahaha..Lituk! Tak boleh tahan! Anyaway unnie, ni kita tag awak dalam satu lagi. Tapi kali ni bukan segmen, its giveaway. Kalau takda keje jom join! <3

http://hanumichan.blogspot.com/2012/12/cik-lyeens-giveaway.html#links

Anonymous said...

Sejak bila anyway jadi anyaway eh? Konpius la aku unnie!

Unknown said...

Assalamualaikum. I'm following you from the same segment. Follow and read my entry too. :)

http://nadhirahnoorkhan.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

Wanda Azahar said...

Anyaway pon bole weh.. Aku tak kesah..

Wanda Azahar said...

Anyaway pon bole weh.. Aku tak kesah..

Wanda Azahar said...

Ok I will thank you

syahfiqa said...

dari segmen yang sama ;) following u, follow back boleh ? thanks :)
http://thismylifestorry.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

Wanda Azahar said...

Okay thank you =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...