Tuesday, December 18, 2012

I wonder when...

sepuluh hari selepas entry yang lepas... 

hmm aku sedang stress dan kurang rehat sekarang nih... stress kerja dan ragam staff yang menyerabotkan.. even aku tengah cuti macam harini aku tak duduk kat rumah... sebab aku tak rasa yang duduk kat rumah bole buat stress aku hilang... so aku keluar jumpa kawan aku, nad dan yam... teman beliau makan tengah hari..

lagipun lepas yam kahwin haritu, aku tak jumpa pon si pengantin baru.. dah lah aku tak pergi majlis beliau.. sorry-lah yam.. aku kerja.. bukan sengaja.. pape-pon tahniah dan semoga bahagia kekal ke anak cucu.. muahh muahh hamek berkat.. hahah! pada nad, tahniah juga sebab dah jadi mom-wannabe... i'm happy to see both of you happy... 

lagi satu, tahniah jugak kat kawan aku hana yang baru saja bertunang minggu lepas... congrats sayang!! 

nota lutut: asek aku je ucap tahniah kat orang, bila-lah agaknya turn orang lain nak ucap kat aku ek...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...