Monday, July 8, 2013

menceceh menceceh

Assalamualaikum! Apa kabo sedara-sedari? Ucapan maaf lagi aku hulurkan entah untuk yg ke-berapa kali agaknya, dah lama sesangat tak update blog. Bukanlah disengajakan. Lepas kerja kat tempat baru ni, aku ibarat takde life luar. Bukan saja pada blog saja aku takde masa. Pada diri sendiri pon "langsung" aku takde masa. Kesian kan? huu..

Pejam celik pejam celik dah 5 bulan aku kerja dekat EASY RHB. Lebih kurang tempoh tu jugak aku tak jengok blog, apatah lagi meng-update entry-entry baru. Padahal banyak sangat perkara yg aku nak kongsi bersama semua. Ada ke tak ada orang nak baca, itu belakang kira.

So, apa demam-nya aku harini nak update blog? Sebenarnya kalau ikutkan malas aku nak update blog sebab aku balik rumah harini dekat pukul 12.30 tengah malam. Tapi masuk-masuk je pintu rumah, laptop kakak aku dah tertonggoh kat atas meja ruang tamu. Aku pandang beberapa kali sambil kepala berpusing-pusing memikirkan patut aku on balik ke tak laptop kakak aku nih. Rasa nak update blog walaupun otak aku ni sebenarnya sudah pun ketandusan idea. *rindu nak update blog sebenarnya*

Finally, taddaa!! Aku on weh laptop kakak aku. Mata dah letih sangat sebenarnya. Esok aku kerja pagi pulak tu. Aku harap sangat esok kakak aku tak bawak kereta pergi kerja, atas sebab aku kurang suka naik bas. Malas aku nak menceceh panjang kenapa aku tak berminat sangat nak naik bas. So please please please lah sheda! Jangan-lah ko pergi kerja bawak kereta.

Okay malaslah nak mengarot pepanjang.. mana ada idea nak tulis ni.. tengok-lah kalau sempat nanti aku update lagi.. tak janji-lah esok.. takot tak ter-update nanti, buat dosa je aku buat janji palsu.. 

Nah jamulah mata tu dengan gambar di bawah. Bagi cantik sikit entry aku nih, dari baca tulisan je. Boghing nanti.. huuuhu

Famili baru, kawan baru, hidup baru.

nota lutut : oh mama saya mau kawen! tetibe...




2 comments:

Unknown said...

Hi dear, kerja lg x dkt easy RHB?
Boleh crite ckt? Sbb sy bru dpt interview kerja sane 😊

Unknown said...

Hi dear, kerja lg x dkt easy RHB?
Boleh crite ckt? Sbb sy bru dpt interview kerja sane 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...