Thursday, August 29, 2013

Orang dah update blog ni.

Assalamualaikum. Ngadap laptop aku malam nih. mentela'ah blog kengkawan yg dah lama tertinggal, sambil meng-update blog sendiri yg dah berlapok dgn cerita lama. kawan-kawan blog lain masih lagi tidak berhenti bercerita dengan kisah masing-masing yg sentiasa up-to-date. aku je yg baru nak keluarkan cerita aku.

So then aku update blog malam nih. aku berhenti menaip ni sejak laptop aku dipinjam dan dibuat "atok" oleh adik aku sendiri, plus nak guna laptop kakak aku untuk update entry baru tapi... perghhh gila lembab. sebab tu aku tak dapat nak update selalu, frust!! 

actually bole je aku update blog melalui henpon pintar aku.. tapi macam takde feel-lah nak menaip kalau tak pakai keyboard laptop... hu hu.. termasuk entry kali nih, baru 4 entry aku update untuk tahun nih., sedih-la-haii.. walaubagaimanapun, aku masih usaha mencari masa untuk membersihkan habuk dan sawang pada blog aku nih.

atas sebab, mak aku dah bising aku tak tido lagi, plus beliau dah bangon berkali-kali ingatkan aku supaya tido awal. bukan apa, aku kena bangon se-awal suboh untuk berjalan ke Bangi pada esok hari atas urusan kerja. aku matikan cerita aku kali nih.. macam gini je lah.

*gambar aku mengular siang tadi, ke Ogawa mengurut kaki*

sampai bertemu di lain entry. bye bye Selamat malam, tidur nyenyak. ke ke ke..


1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum, ehemmm update blog untuk sapa ni unnie? curious aku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...