Thursday, November 15, 2012

restless

aku off hari ni... ha ha ha... dari mula aku kerja aku cuma hamek cuti 3 hari je untuk pergi konvo hari tu...itu pon tak macam bercuti... penat sangat ke hulu ke hilir menyiapkan diri untuk hari bersejarah... lepas-lepas konvo je aku terus balik JB, sebab ke-esokkan hari-nya aku kena kerja full day... restless...

dan hari ni aku off ingat nak rehat puas-puas kat rumah... tapi bole pulak dilanda demam selsema... makin letih pulak aku rasa... nasib baik tak kerja... kalau tak, nak kerja pon tak selesa... aku harap esok nak pergi kerja aku dah sihat sikit... 

apa-apapun, salam maal hijrah... aku doakan yang baik-baik bagi yang berhijrah ke jalan-Nya... dan aku harap aku juga lepas ni dapat berhijrah untuk menjadi orang yang lebih kuat dan tabah hati dalam menghadapi sesuatu... amin...


nota lutut : you can't dream your problems away, the solution is to wake up and pray.

2 comments:

Anonymous said...

cantik quote itu cik wanda. apapun, tahniah atas graduasi dan jaga kesihatan baik baik. :)

Wanda Azahar said...

baiklah..terima kasih..demam da ok da..selsema batok pulak..hmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...