Sunday, November 11, 2012

Hadiah buat setiap kamu...

dari tadika sampai sekolah rendah... aku pilih sekolah cina... entah aku pon tak tau kenapa sekolah cina yang aku pilih... kak shida dan amir tak pulak nak pilih sekolah cina... maka ayah dan emak hantar aku pergi sekolah cina... mereka gembira dengan pilihan aku... mereka tak kisah kalau duit banyak habis.. asal aku belajar rajin-rajin... 

sampai sekolah menengah... aku pilih sekolah melayu.. mereka turutkan.. tak kisah asalkan aku sekolah... asalkan itu adalah terbaik untuk aku... sampai masuk universiti.. aku cuba usaha, usaha dan usaha... untuk aku... untuk mereka... pernah aku terdetik nak berhenti belajar... takot nak hadap dugaan perit... pedih... lagi pedih sebab jauh dari mereka... tapi kerana mereka juga aku kuat... demi mereka aku teruskan...

hasil usaha gigih aku bagaikan kemenangan... hadiah buat mereka... 







terima kasih juga pada semua yang sentiasa bersama hingga aku ke puncak kejayaan.

3 comments:

sarah said...

tahniah dah mengandung ;p

Wanda Azahar said...

sy takkan belanja awak makan di hotel 5 bintang..terima kasih..

Wanda Azahar said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...