Tuesday, November 1, 2011

Aduh lupa nak tulis tajuk!

Okay, ramai mesti tak ambil tau kenapa aku dah lama tak update blog. Takpe la, tak nak tau pon takpe. Meh Aku bagi tau erk. Handphone kesayangan aku meninggal dunia lepas raya hari tu. Jadi takde gambar yg aku nak upload nak share pada followers blog aku. So, tiap kali aku update new post takde gambar yg diambil khas dari aku. sedih! Tu yg takde mood nak update blog. Tapi hari ni berbeza, bukan pasal dah ade handphone baru. Handphone aku still kokak takde camera pon. Takpe asal ade handphone. Sebabnya ialah aku baru terfikir buleh je kalau aku update blog guna gambar terus dari laptop atau search di google. Macam ni.


Gambar ni memang takde kena-mengena dgn post kali ni. Saja je nak share and bagitau yg aku ambil gambar ni teros dari Lappy kesayangan. So, jika ada kelapangan, aku akan update blog aku ni. Gambar? Tak usah risau lagi. hehe!

nota lutut: Tajuk di atas di ambil setelah aku dah publish baru perasan yg title lupa nak tulis. Gila! Tak tulis pon takpe sebenarnye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...