Saturday, November 5, 2011

Beg.



Ok post aku hari ni ade gambar khas. Bukan terus dari handphone tapi dari lappy. Al-maklumlah handphone jenis baling anjing mati, so takde kamera. Jadi aku berkeputusan ambil gambar guna webcam je.

First of all maaplah, gambar tak berapa nak terang. Asal ade! Ini gambar beg yg baru je aku beli kelmarin. Patotnya bukan beg ini yg hendak aku beli. Setelah sekian lama aku meng-aim beg kat satu kedai yg terletak di Sutera Mall ni dari minggu lepas. Alih-alih aku datang minggu ni, beg tu dah takde. Sedih! Walaubagaimanapun, aku tetap nak beli beg. Atas sebab beg aku yg selalu aku pakai tu dah nampak buruk. So, dalam banyak-banyak beg kat kedai tu, aku berkenankan beg ini. hehehe suka!

Dalam pada aku jalan-jalan dgn member kesayangan aku, zaff namanya. Kami terpegun dgn wallet kat satu kedai menjual wallet dan aksesori wanita. Haishhh cantik sangat. Murah pun murah. Tapi kenapalah aku berat sangat nak beli masa tu. Atas dasar kocek pepes. Ada je duet walaupun tak banyak mana. Nampaknya, mungkin lain kali. Sabar cek wanda, sabar.

nota lutut: ikut hati mati, ikut rasa binasa. Ikut akal cekal. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...