Saturday, September 29, 2012

aku, server dan result.

Finally.... dapat jugak aku tengok result sendiri... dari semalam tak bole nak tengok sebab server down... mula-mula aku cuba paham jugak... sebab tarikh keluar result tu semalam (28 september 2012).. mungkin ramai yang nak tengok result... that's why lah server jadi lembab selembab lembabnya... 

maka aku tengok lah pada sebelah malam pulak... maksud aku dah lebih tengah malam jugak-lah aku bukak balik... tapi still tak bole... aku cuba paham-kan lagi... oh mungkin tadi ramai yg tak bole bukak jugak.. maka beliau-beliau mengambil keputusan untuk check result tengah malam... kebetulan pulak waktu beliau-beliau tengok sama waktu dengan masa aku nak tengok result.. haha haha haha (gelak pura-pura)

so, pagi tadi aku try lagi... taklah pagi sangat pon... aku bangon pon dah lambat kan... tapi still tak bole nak tengok... aku check fesebuk... ada yang dah dapat tengok... tapi mostly status dah sumpah seranah sebab tak bole bukak punya pasal... aku pon sumpah seranah jugak tapi bukan kat dalam fesebuk... aku kat dalam hati je... 

akhirnya.... 


tadaaaa... ini je pon yang aku nak tengok... bukan susah sangat pon... aku cuma nak pastikan yang aku pass internship... dan dah bole konvo november ni... sekejap je... tengok dan tutop... settled! haihhhh

Alhamdulillah.. terima kasih UNITEN... terima kasih UTMSPACE... terima kasih... terima kasih (tak tau nak cakap apa)... gembira-lah aku november ni dah bole konvo... Insya'Allah.. yeayy! yeayy! tepuk tangan pada diri sendiri...

nota lutut : itu pon susah ke?! (sambung marah)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...