Saturday, July 9, 2011

Futsal part 1.





Sejak dua-menjak ni, aku jadik active sukan. Kakak aku tau mesti dia muntah hijau. Bukan apa, dah lama gila aku tak bersukan. Dulu masa sekolah bukannya ahli sukan pon. Gediks! Tapi aku bahagia gila dengan life aku sekarang ni. Walaupun busy dengan assignment, kelas dan presentation, aku masih sempat lagi nak bersukan.

Sukan yg aku maksudkan sekarang ialah futsal!. Selepas kalah dalam perlawanan netball yg lepas, aku mencuba nasib dengan men-join-kan diri dalam futsal pulak. Dengan akak-akak yg sama. hehe! Besok (09072011) -lah perlawanannya. Jersey pun dah ditempah, oleh kerana no.8 telah di-cop oleh org lain. Aku memilih no.1 sebab masa tu yg terpike hanya no.1. Dan pada masa itu, aku memang tgh tengok perlawanan bola di TV. Smart bila tengok Khairul Fahmi menyarungan jerseynye bernombor 1. Walaupun aku tahu 1 adalah kepunyaan goal keeper. Apa-apa je lah!

So, goodluck wanda and the most important is enjoy your game! Enjoy your Life. Because Life is a game.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...