Tuesday, May 17, 2011

Awal dan akhir.



Macam biasalah nota aku di awal kelas. Sungguh bersemangat. Semua aku catat. Pendek kata, takde satu pun lecturer bebel yg aku tak catat. Sampaikan lecturer berdehem pun aku tulis.


walaubagaimanapun, pada akhir kelas ~~ pepatah ada mengatakan "hangat-hangat tahi ayam". Awal kelas je yg bersemangat, rajin. Berazam tak nak sia-siakan setiap kata-kata lecturer. Semua penting, semua masuk exam. Kalau tinggal rugi, nangis guling-guling kata orang hindustan. Masa dulu nak jadi pelukis tapi mak suruh jadi accountant. Ginilah gayanya. Meja pun jadi tempat conteng. *jgn tiru perangai di atas, vendalism!

4 comments:

sarah said...

biasalah tu..hahaha untung2 salin nota,dari tak salin langsung....

Wanda Azahar said...

cantek tak aku lukis? haha!

Jankaulu said...

pertingkatkan lagi, ambil kelas lukisan... tapi janganlah masa melukis awak buat nota pulak, he he he.

Wanda Azahar said...

haha sir, dah naseb saye.. dekat uniten takde course lukisan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...